HTML

TOTALKONZOL

Főleg konzoljátékokkal foglalkozó oldal! Friss hírekkel, előzetesekkel, tesztekkel, és videókkal

Friss topikok

  • syforceHUN: Ja igen és fent vagyok facebookon skypen és msn-en is:D (2010.11.27. 19:05) Helló!

Linkblog

Archívum

Helló!

2010.10.27. 20:30 a bende (törölt)

Nos, üdvözölnék mindenkit a TOTALKONZOL oldalán. A névből adódóan főleg konzoljátékokkal fogunk foglalkozni. Magamról annyit hogy az álnevem CZEBE légyszíves így szólítsatok! Most meghirdetnék egy tagfelvételt! maximum 7 embert szeretnék beszervezni. Két embert szeretnék az előzetesek illetve hírek rovatba. Előny ha tudsz olyan helyet ahol frissen írnak játékokról híreket. 4 embert a tesztekhez gondoltam. Előnyt élvezel ha van valamilyen konzolod és szeretsz hosszabb,rövidebb teszteket írni. Egy embert pedig a videós részlegre tennék. Én is szoktam videókat csinálni de csak Pc-s játékokról. Érts a videóvágáshoz, legyen olyan programod,készüléked(nem telefon vagy kamera) amivel tudsz felvételeket rögzíteni. Legyél elérhető vagy a facebookon vagy a Skypon esetleg msn-en. Remélem minnél többen jelentkeznek 

2 komment

Címkék: bemutatkozás tgf totalkonzol

A bejegyzés trackback címe:

https://totalkonzol.blog.hu/api/trackback/id/tr262403728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syforceHUN 2010.11.27. 19:03:54

Üdv,én szeretnék jelentkezni,E-mailban már küldtem egy kérdést,de most már tekinthetnénk tárgytalannak,mert azt addig írtam ameddig töltött az oldal (csak mert a régi google chrome-t leszedtem és felraktam a firefoxot és amíg az telepített az amúgy is lassú IE még lassabb lett...)
Konzolom sajnos csak PSP-m van...(ha az annak számít :D) Felvételeket tudok készíteni regisztrált frapps-al,és sony vegas pro 9 pro vagyok :D,tehát értek a videóvágáshoz!(Remélem,hogy nem keltettem benned,vagy ha már többen vagytok bennetek rossz benyomást...)Köszönöm: syforceHUN (Ha érdekel a vágótudományom,tekintsd meg a videóimat youtuben...név: TMCsyforceHUN ,nem mostaniak,de szerintem első intróhoz képest jók)

syforceHUN 2010.11.27. 19:05:44

Ja igen és fent vagyok facebookon skypen és msn-en is:D
süti beállítások módosítása